Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ROE | test Durbina–Watsona | cena równowagi | teoria zachowań konsumenta | podstawy rachunkowości | metoda Kanban | kierowanie konfliktem | socjologia pracy |

Marketing międzynarodowy (strona: 2)

Strategia powolnej innowacji - Ryzyko jest tu wysokie, ale koszty alternatywne niskie (popyt zwiększać się będzie powoli). Wysokie ryzyko...)
Strategia działań uderzeniowych - Gdy ryzyko jest niewielkie, a koszty alternatywne wysokie. Chodzi wtedy o jak najszybsze wprowadzenie innowacji....)
Strategia typu GLOB - sell the same product globally - Strategia typu 'Sprzedawaj ten sam produkt globalnie' lub inaczej to strategia GLOB (sell the same...)
Strategia SWAB - sell what people actually buy - Strategia typu 'Sprzedawaj to, co ludzie teraz kupują' lub inaczej SWAB (sell what people actually...)
Strategia luki rynkowej - definicja, etapy oraz przykłady rynkowe - Strategia luki rynkowej (ang. market gap strategy) to podejście marketingowe, które polega na identyfikowaniu i...)
Strategia rzucającego wyzwanie - Strategia rzucająca wyzwanie znana również jako strategia ataku jest podejściem marketingowym, w którym przedsiębiorstwo stawia...)
Strategia lidera rynku - Lider rynku to firma, która ma największy udział w sprzedaży danego produktu na rynku. Z...)
Macierz Ansoffa - w marketingu międzynarodowym - Dla określenia strategii marketingowej na rynkach zagranicznych można także wykorzystać tzw. macierz Ansoffa. Według niej...)
Strategia podwójnej dywersyfikacji - Polega na podjęciu działań na wielu rynkach zagranicznych i wielu segmentach. Taka strategia wymaga posiadania...)
Strategia koncentracji segmentowej - Sprowadza się do podjęcia działań na niewielu segmentach rynku, ale na wielu rynkach zagranicznych. Koncentracja...)
Strategia koncentracji krajowej - Polega na działaniach przedsiębiorstwa w niewielu krajach, ale na wielu segmentach. W tym przypadku przedsiębiorstwo...)
Strategia podwójnej koncentracji - Polega na wyborze przez przedsiębiorstwo niewielu segmentów rynku w niewielu krajach. Ze względu na ograniczone...)
Strategia dywersyfikacji - Sprowadza się ona do wejścia na jak największą liczbę rynków zagranicznych, a w miarę rozwoju...)
Strategia koncentracji - Polega na tym, że przedsiębiorstwo koncentruje się na wybranym rynku zagranicznym i po osiągnięciu pozytywnych...)
Global marketing - Termin ten jest używany jeżeli firma prowadzi działalność na globalną tj. światową skalę. Sprzedawca globalny...)
Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport.   Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary...)
Wybór pośrednika - Wybierając pośrednika należy przygotować ich listę (o ile istnieje możliwość wyboru) dokładnie przeanalizować dane każdego...)
Jakie korzyści może dać współpraca z pośrednikiem - Współpraca z pośrednikiem może oferować następujące korzyści: - Zwolnienie z...)
Niebezpieczeństwa prowadzenia eksportu przez wewnętrzną komórkę przedsiębiorstwa - Prowadzenie eksportu wewnątrz firmy niesie ze sobą pewne niebezpieczeństwa: -...)
Jakie poziomy kanałów dystrybucji wyróżnia Philip Kotler - Z pośredniego eksportu/importu korzystają przede wszystkim mniejsi producenci, dla których decydujące znaczenie mają trudności związane...)
Wady bezpośredniej działalności na rynku zagranicznym - Wady bezpośredniej działalności: 1. Konieczność stworzenia własnej organizacji eksportowo-importowej; ...)
Zalety bezpośredniego działania na rynku zagranicznym - Zalety bezpośredniego eksportu/importu z punktu widzenia przedsiębiorcy: 1. Bezpośredni dostęp...)
Bezpośrednia i pośrednia działalność na rynkach zagranicznych - W zależności od: - rozmiarów działalności gospodarczej przeznaczonej na eksport lub rozmiaru potrzeb...)
Czynniki decydujące o wyborze kanału dystrybucji - Dystrybucję na rynkach zagranicznych można prowadzić pasywnie lub aktywnie. Pasywna działalność to realizowanie zamówień złożonych...)
Jak dobrać właściwą cenę towaru eksportowanego - Dla osiągnięcia sukcesu na zagranicznych rynkach polecana bywa następująca metoda umożliwiająca dobranie właściwej ceny sprzedaży:...)
Co to jest dumping - W związku z wejściem na rynek zagraniczny pojawia się problem dumpingu. Oskarżenie przedsiębiorców o stosowanie...)
Na czym polega proaktywna i reaktywna polityka cen - Przedsiębiorstwo może stosować strategię cen wysokich i przed spodziewanym wejściem na rynek konkurentów ceny obniżać...)
Jak efekty skali produkcji mogą wpłynąć na politykę cen - W miarę pojawiania się konkurentów, nabywcy mogą reagować rezygnacją z zakupów zmianą produktów. ...)
Jaki wpływ mogą mieć ceny konkurencji na ceny towarów eksportowanych - Poziom ustalanych cen może także służyć obronie przedsiębiorstwa na rynku i utrudnieniu wejścia konkurentów n...)
Podstawowe czynniki brane pod uwagę przy ustaleniu cen towarów eksportowanych - Ustalając ceny towarów eksportowych uwzględnia się te same czynniki jak przy kształtowaniu ceny na rynku...)

Strona 2 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii