Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Kaizen | socjologia | credit scoring | schemat organizacyjny | Customer Relationship Management | stopa dyskontowa | ekonomiczna wielkość produkcji | rentowność przedsiębiorstwa |

Marketing międzynarodowy (strona: 3)

Czynniki sprzyjające i utrudniające wejście na rynki międzynarodowe - Czynniki sprzyjające wejście na rynki międzynarodowe: - rozwój socjo-demograficzny; - możliwości...)
Wady standaryzacji na rynkach zagranicznych - Istnieją wady standaryzacji: 1) Utrata niektórych segmentów rynku, na których...)
Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix...)
Jakie czynniki należy uwzględnić dokonując wyboru rynku zagranicznego - O wyborze rynku decydują silne i słabe strony potencjału przedsiębiorstwa, a także szanse oraz ryzyko...)
Międzynarodowe badania marketingowe - Międzynarodowe badanie rynku służy w pierwszym rzędzie poznaniu wzorca, tzn. nie chodzi tylko o osiągnięcie...)
Rozwój koncepcji marketingowej - Pogłębiający się w ubiegłych dziesięcioleciach proces koncentracji gospodarki w wielkich aliansach przedsiębiorstwa wraz z podziałem...)

Strona 3 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii