Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | wykłady z makroekonomii | promocja | kredyt bankowy | gospodarka rynkowa | doskonalenie kadr | analiza portfelowa | podstawy logistyki |

Marketingowy system informacyjny

Jest to skoordynowany zespół ludzi, działań i narzędzi, głównie systemów komputerowych, którego celem jest wytwarzanie, przechowywanie i wykorzystywanie danych dostarczonych przez badania marketingowe.

Dzięki organizacji sieci przepływu danych w ramach przedsiębiorstwa decydenci są na bieżąco zaopatrywani w niezbędne informacje.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Międzynarodowy system walutowy - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketingowy system informacyjny

Marketingowy system informacyjny
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 148 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii