Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza PEST | testy z mikroekonomii | zarządzanie przez cele | test t-studenta | John Maynard Keynes | koncepcja 4P | strategia | firma rodzinna |

Marki kolektywne

Marki kolektywne lub grupowe informują o tym, że produkt lub usługa nimi oznaczone zostały wykonane lub dostarczone przez kogoś, kto należy do danej grupy (np. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne).

Nadanie takiej marki przenosi splendor danej grupy czy związku na wyrób lub usługę danego przedsiębiorstwa. Mogą stanowić też rodzaj rekomendacji (np. 'książka rekomendowana przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce').

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (37 stron A4)
2. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
3. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
4. Atrybuty produktu (9 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
9. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Marki kolektywne

Marki kolektywne
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 233 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii