Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prywatyzacja | więzi w organizacji | rynek dóbr i usług | studium przypadku | karty kredytowe | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | badania marketingowe | cenowa elastyczność podaży |

Marki własne pod koniec lat 90

Były to m.in.:

Marki sieciowe (store brands, korporacyjne, corporate brands), na których widnieje logo detalisty, a kolory opakowań są tożsame z kolorami firmowymi;

Marki prywatne (własne, private brands, own brands), którymi oznaczany jest bardzo wąski asortyment produktów adresowany do specjalistycznego grona klientów;

Marki podwójne, które składają się z marki sieci handlowej oraz submarki wskazującej na bardzo wysoką jakość produktów, np. Tesco Finest, Albert Q-Line;

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Marki własne pod koniec lat 90

Marki własne pod koniec lat 90
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 65 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii