Marki własne pod koniec lat 90
Były to m.in.:
Marki sieciowe (store brands, korporacyjne, corporate brands), na których widnieje logo detalisty, a kolory opakowań są tożsame z kolorami firmowymi;
Marki prywatne (własne, private brands, own brands), którymi oznaczany jest bardzo wąski asortyment produktów adresowany do specjalistycznego grona klientów;
Marki podwójne, które składają się z marki sieci handlowej oraz submarki wskazującej na bardzo wysoką jakość produktów, np. Tesco Finest, Albert Q-Line;
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (7 stron A4)
3. (9 stron A4)
4. (82 stron A4)
5. (23 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.4 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Marki własne pod koniec lat 90
Marki własne pod koniec lat 90
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 65 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|