Mechanizm konkurencji
Jest oparty na takim postępowaniu sprzedawców, które zmierza do:
a) wyróżnienia się na tle innych sprzedawców i konkurentów – nabywcy będą indywidualni i instytucjonalni
b) uzyskania akceptacji tego wyróżnienia nabywców.
Mechanizm konkurencji może być z punktu widzenia sprzedaży efektywny, jeżeli równocześnie są spełnione oba warunki. Wyróżnienie się sprzedawcy na tle innych sprzedawców może nie mieć sensu, jeżeli nie uzyska ono akceptacji nabywców.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (17 stron A4)
4. (29 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (9 stron A4)
8. (20 stron A4)
9. (4 stron A4)
10. (2 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.7 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Mechanizm konkurencji
Mechanizm konkurencji
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 187 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|