Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
próg rentowności | hierarchia potrzeb Maslova | kontrola ryzyka | badania operacyjne | etyka | teorie treści | metoda simplex | obligacje |

Mechanizm konkurencji


Jest oparty na takim postępowaniu sprzedawców, które zmierza do:

a) wyróżnienia się na tle innych sprzedawców i konkurentów – nabywcy będą indywidualni i instytucjonalni
b) uzyskania akceptacji tego wyróżnienia nabywców.

Mechanizm konkurencji może być z punktu widzenia sprzedaży efektywny, jeżeli równocześnie są spełnione oba warunki. Wyróżnienie się sprzedawcy na tle innych sprzedawców może nie mieć sensu, jeżeli nie uzyska ono akceptacji nabywców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Etyka w relacji z konkurencją (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Biznes plan hurtowni artykułów papierniczych
21 stron(-y)
Europejski system walutowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Mechanizm konkurencji

Mechanizm konkurencji
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 187 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować