Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
test Durbina-Watsona | badania operacyjne | rynek | dług publiczny | polityka monetarna | model Altmana | funkcja użyteczności | wzór biznes planu |

Mechanizmy powstawania potrzeb aktywowanych przez reklamę

To:

1) Mechanizm autonomizacji-działanie, które zaspakaja potrzebę, staje się w pewnym momencie potrzebą -w reklamie sytuacje lub czynności są regularnie nagradzane lub karane w oparciu o istniejące już uprzednio potrzeby. Po pewnym czasie samo posiadanie tych przedmiotów itp. Staje się źródłem satysfakcji lub dyssatysfakcji. Powstaje nowa postawa, nowa potrzeba.

2) Mechanizm wpływu ocen społecznych- przynależność do określonej grupy społecznej i oceny, która grupa dokonuje, wpływają na sposób myślenia człowieka, jego system wartości, postawy i zachowania.

3) Mechanizm naśladowania społecznego- mamy skłonność do naśladowania innych osób, autorytetów.

4) Mechanizm wyróżniania się –człowiek odczuwa chęć wyróżniania się spośród innych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Hierarchia potrzeb według Maslowa - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Człowiek w procesie pracy (⭐bibliografia)
21 stron(-y)
Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie - referat (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Bankowość elektroniczna (⭐przypisy)
12 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Interpretacja reklamy (0.3 stron)
2. Statystyczna kontrola jakości - (SKJ) (0.3 stron)
3. Rodzaje grup i osobowości w organizacji (0.7 stron)
4. Popyt efektywny (0.2 stron)
5. Zachowanie się konsumenta (0.4 stron)
6. Budżety według miejsc powstawania kosztów (0.9 stron)
7. Koncepcja psychologiczna (0.1 stron)
8. Istota nauki marketingu (0.4 stron)
9. Teoria potrzeb A. Maslowa (0.1 stron)
10. Teoria A Maslova (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Mechanizmy powstawania potrzeb aktywowanych przez reklamę

Mechanizmy powstawania potrzeb aktywowanych przez reklamę
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 231 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii