Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
transformacja gospodarcza w Polsce | wykłady z finansów publicznych | ryzyko bankowe | analiza bilansu | Customer Care | analiza statystyczna | prezentacje z zarządzania jakością | ERP |

Media policy


Jest dokumentem, przedstawiającym podstawowe założenia, dotyczące kontaktów reprezentantów firmy ze środkami masowego przekazu — wyznaczona osoba do dialogu z przedstawicielami mediów, pierwszy kontakt z dziennikarzami, schemat reagowania na kontakt ze środkami masowego przekazu, a także sposób prezentowania opinii na temat konkurencji.

Prawidłowo opracowana książka kryzysowa zawiera: możliwości natychmiastowego skontaktowania się z osobami wchodzącymi w skład sztabu kryzysowego, przypomnienia co robić a czego unikać podczas kryzysu, bogaty zbiór trudnych pytań i odpowiedzi, kluczowe przekazy, podstawowe informacje o firmie, opisy produktów, publikacje wydane przez firmę, publikacje prasowe z ostatniego okresu, kontakty na niezależnych ekspertów i instytucje mające wpływ na aktywność firmy. Warto pamiętać, że prezesi firm nie biorą udziału w pracach sztabu kryzysowego, lecz są na bieżąco informowani o jego działaniach.

Plan kryzysu to: wykaz osobowych kompetencji i obowiązków, hipotetyczne scenariusze kryzysów wraz ze wzorami oświadczeń dla mediów, schemat organizacyjny firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Media policy

Media policy
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 163 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować