globalizacja przedsiębiorstw | historia bankowości | negocjacje | taktyki negocjacyjne | weryfikacja istotności parametrów modelu | wprowadzenie nowego produktu na rynek | przykładowy biznes plan | struktura organizacyjna | |
Mapa tagów
Merchandising sprzedażyJest to zintegrowany system działań przedsiębiorstw handlowych w zakresie planowania i kształtowania usługi handlowej pod względem treści, formy, miejsca, ilości, czasu, jakości i ceny. Utożsamiany jest on z marketingiem handlowym lub z marketingiem w punkcie sprzedaży detalicznej. Oznacza uhandlowienie produkcji przez usługę asortymentacji, miejsca i czasu sprzedaży. Dotyczy to pojęcie form handlu zrzeszonego (korporacyjnego, zorganizowanego) jak właśnie przedsiębiorstwa wielosklepowe (merchandising conglomerates).
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Merchandising sprzedaży Merchandising sprzedaży
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 110 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||