Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
DCF | rodzaje bezrobocia | podstawy analizy finansowej | korporacje transnarodowe | analiza techniczna | promocja | operacje otwartego rynku | wykłady z bankowości |

Metoda SPACE


Charakteryzuje:

1. Uwzględniane są czynniki wewnętrzne i zewnętrzne.

2. Podstawowymi kryteriami wyboru są:
- siła finansowa przedsiębiorstwa;
- zdolność (przewaga) konkurencyjna firmy;
- siła sektora, w którym przedsiębiorstwo konkuruje;
- stabilność sektora, w którym przedsiębiorstwo konkuruje.

3. Określane i rangowane są czynniki wpływające na każe kryterium w porównaniu z konkurentami lub stanem wzorcowym.

4. Uzyskane wyniki nanoszone są na wykres w postaci wektorów kryteriów wyborów.

5. W wyniku dodawania wektorów uzyskiwany jest wektor będący ich wypadkową, który określa najbardziej odpowiednie działanie strategiczne.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SPACE
5 stron(-y)
Metoda simplex - zadania z programowania liniowego
9 stron(-y)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Metoda ABC - Activity Based Costing (⭐bibliografia ⭐przypisy)
18 stron(-y)
Credit scoring - jako metoda oceny zdolności kredytowej (⭐bibliografia ⭐przypisy)
15 stron(-y)
Controlling bankowy
11 stron(-y)
Sterowanie zapasami - referat (⭐bibliografia)
32 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Metoda SPACE

Metoda SPACE
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 112 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować