Top strony
Wyszukiwarka serwisu
branding | zarządzanie procesowe | strategia marki | makroekonomia | ankieta | marka własna | analiza luki strategicznej | korelacja | rekrutacja pracowników | strategia dystrybucji | spółki osobowe | etapy analizy strategicznej |

Metoda SWOT i TOWS


Pozwala na ustalenie pozycji strategicznej (sytuacyjnej) przedsiębiorstwa w jego sektorze gospodarczym i na jego rynku.

S - strengths (mocne strony)
W - weaknesses (słabe strony)
O - opportunities (szanse)
T - threats (zagrożenia)

Analiza SWOT - podejście 'od wewnątrz do zewnątrz'
1. Czy mocne strony firmy stwarzają szczególne warunki do rozwoju w przypadku występowania szans?
2. Czy mocne strony firmy umożliwiają przeciwdziałanie zagrożeniom?
3. Czy słabe strony firmy można ograniczyć w przypadku pojawienia się szans w otoczeniu?
- od słabych stron do silnych stron

Analiza TOWS - podejście 'od zewnątrz do wewnątrz'
1. Czy szanse mogą potęgować mocne strony firmy?
2. Czy szanse mogą konsolidować słabe strony przedsiębiorstwa?

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT - TOWS - referat
6 stron(-y)
Analiza SWOT - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
28 stron(-y)
Analiza SWOT powiatu (⭐bibliografia)
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Metoda SWOT i TOWS

Metoda SWOT i TOWS
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować