Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia ceny | eurosystem logistyczny | strategie marketingowe | perswazja | plan marketinfowy | wynagradzanie | zarządzanie procesowe | budżet gminy |

Metody analizy marketingowej

Nie wszystkie wyłaniające się możliwości działania są warte wykorzystania. Fakt ten oznacza zazwyczaj konieczność dokonania oceny zidentyfikowanych możliwości. Każda ocena wymaga z kolei sformułowania kryteriów, z punktu widzenia których jest dokonywana.

W procesie oceny zidentyfikowanych możliwości działania cele przedsiębiorstwa, jego zasoby oraz tendencje do zmian w otoczeniu stają się kryteriami oceny o podstawowym znaczeniu. Wykorzystując je można dokonać ocen w relatywnie prostych  sytuacjach, np. analiza potencjału, analiza luki strategicznej przedsiębiorstwa.  

Natomiast kiedy przedsiębiorstwo wytwarza i sprzedaje wiele produktów powyższe sposoby oceny są nie wystarczalne. Nakładają się wówczas rezultaty oceny różnych możliwości w odniesieniu do wielu produktów zaciemnia się obraz całości i uniemożliwia wybór najbardziej atrakcyjnych kierunków postępowania. W takich sytuacjach niezwykle pomocne okazują się analiza SWOT oraz metody portfelowe.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Istota i metody analizy finansowej - prezentacja
61 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja
27 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza marketingowa » Metody analizy marketingowej

Metody analizy marketingowej
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 133 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii