Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
neurolingwistyka | analiza progu rentowności | plan Balcerowicza | kapitał intelektualny | doskonalenie kadr | model du Ponta | matematyka finansowa | pozycjonowanie produktu |

Metody ankietowe

Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest ankieta.

Jest to zbiór standaryzowanych technik badawczych, za pomocą których badacz otrzymuje informacje od respondenta w formie pisemnej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Biznes plan biura rachunkowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza marketingowa » Metody ankietowe

Metody ankietowe
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 142 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii