Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategie Portera | podstawy rachunkowości | współczynnik determinacji | Bank Światowy | deficyt budżetowy | komunikacja w przedsiębiorstwie | ryzyko bankowe | 4C |

Zobacz opracowania przygotowane przez studentów (marketingu, zarządzania, finansów, bankowości itp.), doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: referaty z bibliografią, prezentacje, ściągi i wykłady (notatki), zadania z rozwiązaniami, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne projekty.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Socjologia pracy - opracowanie
10 stron(-y)
Metody badań w psychologii ( bibliografia)
9 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja
62 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)

Metody badań socjologicznych

W badaniach empirycznych socjologowie posługują się różnymi metodami i technikami zbierania informacji. Do najczęściej stosowanych metod badań socjologicznych należą: sondaże, eksperymenty, panele, testy socjometryczne, monografie (tzw. badania terenowe). W każdej z tych metod badawczych stosuje się jedną lub kilka technik pozyskiwania informacji, do których należą m.in. obserwacja, ankieta, wywiad, analiza dokumentów.

Po zebraniu materiałów empirycznych stosuje się różne metody ich opracowania takie jak: analiza statystyczna analiza treści wypowiedzi, analiza jakościowa ustalająca typologię zjawisk, analiza porównawcza.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Socjologia » Metody badań socjologicznych

Metody badań socjologicznych
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 254 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii