Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing wewnętrzny | organizowanie | podstawy analizy finansowej | pozycjonowanie produktu | bankowość elektroniczna | zysk brutto | zarządzanie personelem | selekcja pracowników |

Metody badań socjologicznych

W badaniach empirycznych socjologowie posługują się różnymi metodami i technikami zbierania informacji. Do najczęściej stosowanych metod badań socjologicznych należą: sondaże, eksperymenty, panele, testy socjometryczne, monografie (tzw. badania terenowe). W każdej z tych metod badawczych stosuje się jedną lub kilka technik pozyskiwania informacji, do których należą m.in. obserwacja, ankieta, wywiad, analiza dokumentów.

Po zebraniu materiałów empirycznych stosuje się różne metody ich opracowania takie jak: analiza statystyczna analiza treści wypowiedzi, analiza jakościowa ustalająca typologię zjawisk, analiza porównawcza.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Socjologia pracy - opracowanie
10 stron(-y)
Metody badań w psychologii ( bibliografia)
9 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja
62 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Ankieta
11 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Socjologia » Metody badań socjologicznych

Metody badań socjologicznych
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 248 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii