Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ekonomia matematyczna | strategia marki | strategia przedsiębiorstwa | teoria zachowań konsumenta | kontrola ryzyka | wykłady z zarządzania kadrami | transformacja systemowa w Polsce | slogany reklamowe |

Metody eksperymentalne

Są to sposoby badania zachowania nabywców w sztucznie zaaranżowanych lub zbliżonych do naturalnych warunków sprzedaży i przyjmuje formę testowania rynku.

Wykorzystywane są do testowania nowego produktu, jego wyboru zależnie od jego opakowania, ceny.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Amortyzacja - metody amortyzacji z wyjaśnieniem
5 stron(-y)
Metody badań w psychologii (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)
Istota i metody analizy finansowej - prezentacja
61 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Charakterystyka zarządzania przez wyjątki - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza marketingowa » Metody eksperymentalne

Metody eksperymentalne
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 211 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii