Metody i techniki badań marketingowych
To:
1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu spostrzeżeń w sposób planowy; osoba dokonująca obserwacji to obserwator.
2. wywiad - gromadzenie informacji przez szczególny rodzaj rozmowy; narzędzie pomiarowe to kwestionariusz.
3. ankieta - gromadzenie informacji ze źródeł pierwotnych (pocztowa, prasowa, radiowa, audytoryjna)
4. metody projekcyjne - do pomiaru informacji jakościowej; testy skojarzeń słownych, uzupełnianie zdań)
5. metody neurystyczne (twórczego myślenia) - w prognozowaniu o charakterze subiektywnym.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (28 stron A4)
3. (20 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (34 stron A4)
6. (9 stron A4)
7. (28 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (18 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1 stron)
3. (1.3 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.4 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Metody i techniki badań marketingowych
Metody i techniki badań marketingowych
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 212 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|