Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
plan strategiczny | podstawy statystyki | spedycja | traktat z Maastricht | rachunek wyników | podstawy logistyki | strategia marki | marketing miasta |

Metody projekcyjne

Celem tych metod jest ustalanie przyczyn zachowań konsumentów na rynku poprzez poznanie osobowości, postaw itp. konsumentów – na podstawie tego co mówią lub piszą o innych konsumentach (i sytuacjach).

Projekcja osobowości opiera się na założeniu, że oceniając innych ludzi (otoczenie, zdarzenie) respondenci, przypisują im niektóre swoje cechy, a także przedstawiają je we własnym wyobrażeniu. Odbywa się to w sposób nieświadomy: dlatego zachowuje naturalny charakter.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Metody badań w psychologii (⭐bibliografia)
9 stron(-y)
Analiza koniunktury i badanie rynku
10 stron(-y)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie
34 stron(-y)
Amortyzacja - metody amortyzacji z wyjaśnieniem
5 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - teoria
21 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Badania marketingowe » Metody projekcyjne

Metody projekcyjne
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 147 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii