Mikrootoczenie
Obejmuje:
- kanały dystrybucji, za pomocą których przedsiębiorstwo pozyskuje środki produkcji i gotowe wyroby i doprowadza swe produkty do ostatecznych nabywców,
- infrastrukturę jaką tworzą firmy - konsultingowe, agencje marketingowe, agencje reklamy i inne,
- rynki, na których działa przedsiębiorstwo i występujących na nich nabywców,
- innych uczestników, których działalność wpływa lub może wpływać
na osiągane wyniki (konkurenci, instytucje finansowe, media, organizacje ochrony konsumentów i inne).
Makrootoczenie stanowią siły i wpływy powodowane przez naturę, demografię, politykę, gospodarkę, prawo kulturę i technologię.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (2 stron A4)
2. (46 stron A4)
3. (100 stron A4)
4. (26 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.9 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Makroekonomia » Mikrootoczenie
Mikrootoczenie
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 156 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|