Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dochody budżetu państwa | podstawy zarządzania | restrukturyzacja | premium | hierarchia potrzeb Maslowa | zarządzanie personelem | kierowanie konfliktem | budżet marketingowy |

Misja w przedsiębiorstwie

Wyraża rolę jaką przedsiębiorstwo chce spełniać na rzecz otoczenia, w którym działa.

Przy formułowaniu misji przedsiębiorstwa należy odpowiedzieć na poniższe pytania:
1. po co przedsiębiorstwo dunkcjonuje?
2. jaki jest jego obszar?
3. co może robić przedsiębiorstwo?
4. co chce robić przedsiębiorstwo?

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Analiza strategiczna agencji reklamowej (⭐bibliografia)
38 stron(-y)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian (⭐przypisy)
24 stron(-y)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Biznes plan fitness clubu
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Misja w przedsiębiorstwie

Misja w przedsiębiorstwie
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 140 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii