Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
budżetowanie kosztów | prace magisterskie z zarządzania | motywowanie | kultura organizacyjna | wahania koniunkturalne | ocena zdolności kredytowej | spedycja | innowacje |

Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa

Są odnoszone do przedsiębiorstwa i jego produktów. Nie mogą one być analizowane w sposób wyizolowany, lecz muszą być rozpatrywane na tle konkurentów. W takim ujęciu istotą analizy mocnych i słabych stron jest określenie jego pozycji konkurencyjnej na rynku. Może ona wynikać z:

- pozycji rynkowej (relatywny udział w rynku i zakres zmian; zróżnicowanie udziału w rynku w odniesieniu do poszczególnych segmentów; postrzegane zróżnicowanie w dziedzinie jakości, cen, usług; wizerunek przedsiębiorstwa);
- pozycji ekonomicznej i technologicznej (pozycja w dziedzinie kosztów; wykorzystanie zdolności produkcyjnych; zaawansowanie technologiczne; posiadane patenty);
- zdolności i umiejętności (jakość kierowania; umiejętności marketingowe; system dystrybucji; stosunki międzyludzkie w przedsiębiorstwie; stosunki z władzą lokalną).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok
12 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
28 stron(-y)
Analiza strategiczna agencji reklamowej (⭐bibliografia)
38 stron(-y)
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa

Mocne i słabe strony przedsiębiorstwa
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 154 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii