Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza rachunku zysków i strat | biznesplan | dług publiczny | przykładowy plan marketinowy | rozliczenia bezgotówkowe | warunkowanie klasyczne | uchwalanie budżetu gminy | test Durbina-Watsona |

Model Horwarda i Sheta

Model ten zajmuje się analizą ekstensywnych elementów procesu decyzyjnego zachodzącego przy dokonywaniu zakupów. Jako wyniki ujmowane są w powyższym modelu nie tylko zakup ale również wszelkie mierzalne etapy go poprzedzające mające podłoże psychiczne.

Chodzi tu przede wszystkim o wszystkie psychologiczne procesy (postrzeganie i uczenie się) zachodzące między bodźcem podniety a reakcją w reklamie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Przywództwo
8 stron(-y)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia
20 stron(-y)
Przykładowy model ekonometryczny - liczba urodzeń
11 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Model ekonometryczny - aktywność zawodowa
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Model Horwarda i Sheta

Model Horwarda i Sheta
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 126 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii