Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie jakością | non profit | style negocjacji | podstawy marketingu | płynność finansowa | prywatyzacja kapitałowa | koszty logistyczne | eurosystem logistyczny |

Model Nicosii

Był jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowań konsumenta, który wyjaśniał proces podejmowania decyzji wyboru i kładł nacisk na proces interakcji między firmą a konsumentem.

Model Nicosii zapoczątkował nowe kierunki badań związanych z wpływem zmiennych marketingowych na wzorce zakupów oraz analizą czynników interweniujących w relacje między zmiennymi marketingowymi a decyzją zakupów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Model 7S - opracowanie
9 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
Przywództwo
8 stron(-y)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia
20 stron(-y)
Przykładowy model ekonometryczny - liczba urodzeń
11 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Model Nicosii

Model Nicosii
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 184 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii