Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing w Internecie | system MRP | negocjacje | strategia reklamy | rzadkość dóbr | neurolingwistyka | credit scoring | dochody JST |

Model podejmowania decyzji

Wobec sytuacji wymagającej decyzji managera powinien: uzyskać pełną informację, wyeliminować niepewność. Pozwoli mu to podjąć właściwą decyzję służącą najlepiej organizacji.

Normatywne podejście do podejmowania decyzji określające w jaki sposób menadżerowie powinni podejmować decyzje zakłada logiczną i racjonalną naturę menadżerów oraz przyjmuje że  ich decyzje najlepiej  służą interesom organizacji.

Przy podejmowaniu decyzji stawiamy następujące kroki: rozeznanie i zidentyfikowanie sytuacji, identyfikacja alternatywnych możliwości, oceny wariantów, wybór najlepszego wariantu, wdrożenie najlepszego wariantu, obserwacja wyników i ocena.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Organizacje uczące się
12 stron(-y)
Style kierowania
8 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test)
11 stron(-y)
Wykłady z zarządzania i organizacji
31 stron(-y)
Podstawy zarządzania - ściąga
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Model podejmowania decyzji

Model podejmowania decyzji
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii