Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
karty płatnicze | majątek trwały | estymacja przedziałowa | mierniki gospodarcze | analiza sektora | cykl życia produktu | zysk netto | historia gospodarcza |

Modele zapewniania jakości

ISO 9001, 9002 lub 9003 są to modele zapewnienia jakości, zapisane w międzynarodowych standardach jakości, które określają sposób realizacji i dokumentowania poszczególnych procesów organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem.

Wprowadzenie w przedsiębiorstwie systemu jakości zgodnego z wymaganiami norm serii ISO 9000 wiąże się ze zmianą filozofii zarządzania przedsiębiorstwem polegającą na podporządkowaniu wszystkich działań zaspokojeniu wymagań klienta. Korzyści wynikające z prawidłowo funkcjonującego systemu jakości nie są jeszcze z pewnością doświadczane przez wszystkie polskie firmy posiadające system jakości, natomiast trudności związanych z jego wprowadzeniem i bieżącym utrzymaniem doświadcza każda z firm, które zdecydowały się na jego wprowadzanie. Jednym z najczęstszych problemów, z jakim borykają się wprowadzające lub posiadające system jakości przedsiębiorstwa jest spełnienie tych wymagań norm serii ISO 9000, które wymuszają wprowadzenie nowych, dotychczas niestosowanych działań. Tam właśnie najczęściej przychodzą z pomocą specjalistyczne programy komputerowe, które proponując pewien sposób postępowania spełniający wymagania norm ISO 9000 pozwalają jednocześnie na jego pełne dostosowanie do specyfiki przedsiębiorstwa i jego wymagań.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
TQM - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
24 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Analiza FMEA - praca (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Klasyfikacja modeli ekonometrycznych (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Modele zachowań konsumenta
9 stron(-y)
Six Sigma - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
7 stron(-y)
Diagram Ishikawy
4 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Modele zachowań konsumenta (9 stron A4)
2. Six Sigma - referat (7 stron A4)
3. Diagram Ishikawy (4 stron A4)
4. Rachunek kosztów zmiennych i pełnych - referat (26 stron A4)
5. Opakowania i znakowanie towarów (6 stron A4)
6. Analiza strategii firmy (51 stron A4)
7. Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (16 stron A4)
8. Marketing przemysłowy - opracowanie (26 stron A4)
9. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
10. Total Quality Management - prezentacja (38 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Klasyfikacja modeli ekonometrycznych (0.8 stron)
2. koło Deminga - modele P-D-C-A (0.4 stron)
3. Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości (0.3 stron)
4. Osiem kroków poprawy jakości (0.3 stron)
5. Koncepcja Josepha Jurana (0.6 stron)
6. Realizawanie polityki jakości (0.4 stron)
7. Modele scoringowe (0.1 stron)
8. ISO 9001 (0.2 stron)
9. Koncepcja Philipa Crosby (0.9 stron)
10. Teoria Johna S. Oaklanda (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Modele zapewniania jakości

Modele zapewniania jakości
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii