Motywacja nazewnicza
Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy marketingowa (patrz: Metafora nazewnicza) z nazywanym przez nią produktem, usługą lub firmą danej marki - sensowne uzasadnienie nadania marce właśnie takiej nazwy, umożliwiające jej pragmatyczną interpretację.
Zobacz: Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (Strony A4: 5) 📚
Podstawę m.n. stanowi treść obiektywna (racjonalna, informacyjna) lub subiektywna (emocjonalna), którą nazwa komunikuje, np. fizyczna cecha produktu, psychologiczny atrybut wizerunku marki.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): Zobacz efektowne, ekskluzywne lampy glamour: www.ares-eksport.pl i kup w PROMOCJACH prosto od dystrybutora! Zobacz: Motywacja jako funkcja zarządzania (Strony A4: 10) 📚 Zobacz: Teorie motywacji (Strony A4: 15) Zobacz: System motywacyjny w przedsiębiorstwie (Strony A4: 7) Zobacz: Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi (Strony A4: 10)
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (✓ bibliografia) |
5 stron(-y) |
✅ Motywacja jako funkcja zarządzania (✓ bibliografia) |
10 stron(-y) |
✅ Teorie motywacji |
15 stron(-y) |
✅ System motywacyjny w przedsiębiorstwie |
7 stron(-y) |
✅ Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi |
10 stron(-y) |
✅ Człowiek przedsiębiorczy (✓ bibliografia ✓ przypisy) |
11 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (11 stron A4)
3. (18 stron A4)
4. (6 stron A4)
5. (58 stron A4)
6. (12 stron A4)
7. (8 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (28 stron A4)
10. (3 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.6 stron)
3. (1.5 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.8 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.9 stron)
8. (0.8 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Motywacja nazewnicza
Motywacja nazewnicza
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 153 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|