Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
eurodystrybucja | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | analiza wrażliwości | nlp | pięć sił Portera | wykłady z logistyki | elastyczność krzyżowa | przywództwo |

Motywacja nazewnicza


Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy marketingowa (patrz: Metafora nazewnicza) z nazywanym przez nią produktem, usługą lub firmą danej marki - sensowne uzasadnienie nadania marce właśnie takiej nazwy, umożliwiające jej pragmatyczną interpretację.

Podstawę m.n. stanowi treść obiektywna (racjonalna, informacyjna) lub subiektywna (emocjonalna), którą nazwa komunikuje, np. fizyczna cecha produktu, psychologiczny atrybut wizerunku marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Motywacja jako funkcja zarządzania (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Teorie motywacji
15 stron(-y)
System motywacyjny w przedsiębiorstwie
7 stron(-y)
Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi
10 stron(-y)
Człowiek przedsiębiorczy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Motywacja do pracy - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Motywacja nazewnicza

Motywacja nazewnicza
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 106 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować