Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja | zagadnienia transportowe | system motywacyjny | polityka cenowa | kwestionariusz | wykłady z badań marketingowych | budżet marketingowy | analiza ABC |

Motywacja nazewnicza

Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy marketingowa (patrz: Metafora nazewnicza) z nazywanym przez nią produktem, usługą lub firmą danej marki - sensowne uzasadnienie nadania marce właśnie takiej nazwy, umożliwiające jej pragmatyczną interpretację.

Zobacz: Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (Strony A4: 5) 📚

Podstawę m.n. stanowi treść obiektywna (racjonalna, informacyjna) lub subiektywna (emocjonalna), którą nazwa komunikuje, np. fizyczna cecha produktu, psychologiczny atrybut wizerunku marki.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz efektowne, ekskluzywne lampy glamour: www.ares-eksport.pl i kup w PROMOCJACH prosto od dystrybutora!
Zobacz: Motywacja jako funkcja zarządzania (Strony A4: 10) 📚
Zobacz: Teorie motywacji (Strony A4: 15)
Zobacz: System motywacyjny w przedsiębiorstwie (Strony A4: 7)
Zobacz: Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi (Strony A4: 10)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia ( bibliografia)
5 stron(-y)
Motywacja jako funkcja zarządzania ( bibliografia)
10 stron(-y)
Teorie motywacji
15 stron(-y)
System motywacyjny w przedsiębiorstwie
7 stron(-y)
Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi
10 stron(-y)
Człowiek przedsiębiorczy ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Motywacja nazewnicza

Motywacja nazewnicza
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 153 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025