Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt narodowy brutto | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | zadania z rozwiązaniami | europejski system walutowy | strategie marketingowe | opakowania | cenowa elastyczność podaży | wykłady z historii myśli ekonomicznej |

Na czym polega proaktywna i reaktywna polityka cen


Przedsiębiorstwo może stosować strategię cen wysokich i przed spodziewanym wejściem na rynek konkurentów ceny obniżać – w ramach tzw. proaktywnych obniżek cenowych. Natomiast reaktywne obniżki cenowe polegają na obniżkach dopiero po wejściu na rynek konkurentów.

Reaktywne obniżki cen narażają firmę na utratę klientów ze względu na opóźnioną reakcję. Z tych względów zaleca się stosowanie cen proaktywnych, choć jest to zadanie trudne ze względu na brak pewnych informacji o planowanym wejściu na rynek konkurentów i ich orientacyjnych cenach.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Pieniądz i polityka monetarna
12 stron(-y)
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Polityka monetarna - referat (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Na czym polega proaktywna i reaktywna polityka cen

Na czym polega proaktywna i reaktywna polityka cen
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 172 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować