Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kanban | marketing przemysłowy | EVA | analiza makrootoczenia | hierarchia potrzeb Maslova | zarządzanie logistyką | model Kurta Lewina | współczynnik determinacji |

Narzędzia wspomagające Public Relations


Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą:

- sponsorowanie sportu, kultury, działań proekologicznych, nauki i badań
- darowizny, mecenaty, patronaty, dotacje, udział w akcjach charytatywnych
- udostępnienie własnych urządzeń firmowych sąsiadom organizacji szkołom na zasadach nieodpłatności lub niskiej odpłatności
- finansowanie wartościowych imprez np. koncertów, wydawnictw książkowych budzących szczególne uczucia np. odwołujących się do takich wartości jak ojczyzna, patriotyzm
- współuczestnictwo w tworzeniu lub samodzielne inwestycje użyteczności publicznej najczęściej z przeznaczeniem dla lokalnej społeczności
- fundowanie stypendiów naukowych
- zakup książek do miejscowych szkół
- obdarowywanie prezentami gości organizacji, rozdawanie pamiątek

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Narzędzia wspomagające Public Relations

Narzędzia wspomagające Public Relations
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 227 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować