Narzędzia wspomagające Public Relations
Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą:
- sponsorowanie sportu, kultury, działań proekologicznych, nauki i badań
- darowizny, mecenaty, patronaty, dotacje, udział w akcjach charytatywnych
- udostępnienie własnych urządzeń firmowych sąsiadom organizacji szkołom na zasadach nieodpłatności lub niskiej odpłatności
- finansowanie wartościowych imprez np. koncertów, wydawnictw książkowych budzących szczególne uczucia np. odwołujących się do takich wartości jak ojczyzna, patriotyzm
- współuczestnictwo w tworzeniu lub samodzielne inwestycje użyteczności publicznej najczęściej z przeznaczeniem dla lokalnej społeczności
- fundowanie stypendiów naukowych
- zakup książek do miejscowych szkół
- obdarowywanie prezentami gości organizacji, rozdawanie pamiątek
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (20 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (30 stron A4)
8. (19 stron A4)
9. (63 stron A4)
10. (16 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.2 stron)
5. (1 stron)
6. (1.4 stron)
7. (0.7 stron)
8. (1.4 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Narzędzia wspomagające Public Relations
Narzędzia wspomagające Public Relations
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 227 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|