Nazwa handlowa
To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną część marki można wykorzystać :
↪ Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72) ↩
- słowa mające na celu wywołanie określonych nazw miast, regionów czy też krajów (np. Okocim – marka piwa )
- nazwy zwierząt lub nazwy przyrodnicze (np. Puma – marka wody toaletowej )
- nazwy pochodzenia historycznego (np. Napoleon – trunek alkoholowy)
- nazwy wywodzące się z dzieł literackich, muzycznych czy też mitologii (np. Mars – marka papierosów)
- nazwa składająca się z kombinacji cyfr i liter (np. 7 – Up)
↪ Zobacz: Ściąga z marketingu (Strony A4: 2) ↩
Marka handlowa - to nazwa handlowa gdy zostaje wpisana w pewną figurę lub jest napisana w charakterystyczny sposób.
↪ Zobacz: Opis stanowiska pracy - dyrektor handlowy (Strony A4: 4) ↩
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21) ↩ ↪ Zobacz: Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady (Strony A4: 32) ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (32 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (15 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (34 stron A4)
8. (12 stron A4)
9. (8 stron A4)
10. (36 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.1 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1.9 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazwa handlowa
Nazwa handlowa
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 192 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|