Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty zmienne | test z zarządzania | negocjacje | mix marketingowy | zarządzanie | prezentacje z marketingu | kapitał w przedsiębiorstwie | macierz BCG |

Nazwa handlowa

To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną część marki można wykorzystać :

Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72)

- słowa mające na celu wywołanie określonych nazw miast, regionów czy też krajów (np. Okocim – marka piwa )
- nazwy zwierząt lub nazwy przyrodnicze (np. Puma – marka wody toaletowej )
- nazwy pochodzenia historycznego (np. Napoleon – trunek alkoholowy)
- nazwy wywodzące się z dzieł literackich, muzycznych czy też mitologii (np. Mars – marka papierosów)
- nazwa składająca się z kombinacji cyfr i liter (np. 7 – Up)

Zobacz: Ściąga z marketingu (Strony A4: 2)

Marka handlowa - to nazwa handlowa gdy zostaje wpisana w pewną figurę lub jest napisana w charakterystyczny sposób.

Zobacz: Opis stanowiska pracy - dyrektor handlowy (Strony A4: 4)



Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)
Zobacz: Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady (Strony A4: 32)


Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady (32 stron A4)
2. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
3. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
4. Merchandising - referat (15 stron A4)
5. Franczyza - istota i korzyści franchisingu (15 stron A4)
6. Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (16 stron A4)
7. CEFTA - referat (34 stron A4)
8. Corporate identity - referat (12 stron A4)
9. Doskonalenie kadr - referat (8 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Nazwa marketingowa (0.3 stron)
2. Polityka handlowa (0.4 stron)
3. Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna (0.3 stron)
4. Domena internetowa w marketingu (0.3 stron)
5. Koszty działalności podstawowej (0.1 stron)
6. Wymiana handlowa (0.2 stron)
7. Elementy marki (0.3 stron)
8. Promocja handlowa (1.9 stron)
9. Straty nadzwyczajne (0.4 stron)
10. Cele informacyjne promocji (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazwa handlowa

Nazwa handlowa
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 192 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025