Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja | metody walki z inflacją | udział w rynku | analiza wskaźnikowa bilansu | elastyczność popytu | prace licencjackie z zarządzania | renta | zarządzanie zapasami |

Nazwa handlowa

To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną część marki można wykorzystać :

- słowa mające na celu wywołanie określonych nazw miast, regionów czy też krajów (np. Okocim – marka piwa )
- nazwy zwierząt lub nazwy przyrodnicze (np. Puma – marka wody toaletowej )
- nazwy pochodzenia historycznego (np. Napoleon – trunek alkoholowy)
- nazwy wywodzące się z dzieł literackich, muzycznych czy też mitologii (np. Mars – marka papierosów)
- nazwa składająca się z kombinacji cyfr i liter (np. 7 – Up)

Marka handlowa - to nazwa handlowa gdy zostaje wpisana w pewną figurę lub jest napisana w charakterystyczny sposób.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady
32 stron(-y)
Opis stanowiska pracy - dyrektor handlowy
4 stron(-y)
Merchandising - referat ( bibliografia)
15 stron(-y)
Franczyza - istota i korzyści franchisingu ( bibliografia)
15 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Merchandising - referat (15 stron A4)
2. Franczyza - istota i korzyści franchisingu (15 stron A4)
3. Budowanie marki produktu (21 stron A4)
4. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
5. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
6. CEFTA - referat (34 stron A4)
7. Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (16 stron A4)
8. Doskonalenie kadr - referat (8 stron A4)
9. Produkt - referat (36 stron A4)
10. Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) (9 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Nazwa marketingowa (0.3 stron)
2. Polityka handlowa (0.4 stron)
3. Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna (0.3 stron)
4. Domena internetowa w marketingu (0.3 stron)
5. Koszty działalności podstawowej (0.1 stron)
6. Wymiana handlowa (0.2 stron)
7. Elementy marki (0.3 stron)
8. Promocja handlowa (1.9 stron)
9. Straty nadzwyczajne (0.4 stron)
10. Cele informacyjne promocji (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazwa handlowa

Nazwa handlowa
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 184 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii