Nazwa handlowa
To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną część marki można wykorzystać :
- słowa mające na celu wywołanie określonych nazw miast, regionów czy też krajów (np. Okocim – marka piwa )
- nazwy zwierząt lub nazwy przyrodnicze (np. Puma – marka wody toaletowej )
- nazwy pochodzenia historycznego (np. Napoleon – trunek alkoholowy)
- nazwy wywodzące się z dzieł literackich, muzycznych czy też mitologii (np. Mars – marka papierosów)
- nazwa składająca się z kombinacji cyfr i liter (np. 7 – Up)
Marka handlowa - to nazwa handlowa gdy zostaje wpisana w pewną figurę lub jest napisana w charakterystyczny sposób.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (15 stron A4)
2. (15 stron A4)
3. (21 stron A4)
4. (17 stron A4)
5. (19 stron A4)
6. (34 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (36 stron A4)
10. (9 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.1 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1.9 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazwa handlowa
Nazwa handlowa
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 184 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|