Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing miasta | definicje z psychologii | testy psychologiczne | dochody budżetu państwa | negocjacje w biznesie | udział w rynku | badania operacyjne | ocena pracowników |

Nisza rynkowa

Jest to niezajęty przez konkurencję rynek lub jego fragment, który wykazuje znaczny ponad przeciętny wzrost popytu.

Nisze tworzą się w sposób spontaniczny lub z pojawiającą się podażą.
Niewielki rynek: miejsce dla 2-3 producentów.

Inaczej: Nisza jest wąsko zdefiniowaną grupą klientów szukającą ściśle określonych korzyści.

Gdy sprzedający dokonuje głębszego podziału rynku poprzez wprowadzenie większej liczby cech dla interesującego go rynku, segmenty rynku przechodzą w nisze.

O niszy mówimy bardzo często w sytuacji, gdy istnieje niezaspokojony popyt wśród określojej grupy klientów, na konkterny (wyspecjalizowany) towar lub usługę.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza rynku - zagadnienia
6 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Cechy społeczeństwa rynkowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nisza rynkowa

Nisza rynkowa
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 235 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii