Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie produkacją | cykl życia produktu | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | reklama | funkcja produkcji CES | podstawy ekonometrii | motywatory | cena |

Nowoczesna koncepcja marketingu

10 podstawowych cech / aspektów:

1. aspekt filozoficzny - świadoma orientacja na rynek i na nabywcę wszelkich działań przedsiębiorstwa; u podstaw całej filozofii i wszystkich przedsięwzięć przedsiębiorstwa znajduje się nie produkt, lecz problemy, życzenia i potrzeby aktualnych i potencjalnych nabywców (podaż rozwiązań problemowych w tym zakresie dla konkretnego segmentu i przedsięwzięcia rynkowego).

2. aspekt poznawczy - interdyscyplinarna orientacja marketingu w celu określenia i obserwacji ważnych dla przedsiębiorstwa obszarów otoczenia (nabywcy, współuczestnicy obrotu towarowego, konkurencja, państwa, itp.) w celu analizy wzorców ich zachowań.

3. aspekt informacyjny - twórcza ukształtowana funkcja systematycznych badań rynku (analiza, diagnoza i prognoza rynku); gromadzenie, identyfikacja, tworzenie i analiza informacji rynkowych(marketingowy system informacji).

4. aspekt systemowy - marketing a systemy; w znaczeniu podejścia systemowego zarówno wewnątrz sfery marketingowej, jak i w skali całego przedsiębiorstwa i jego interakcji z wynikiem (marketing jako system, identyfikacja jego struktury oraz systemowe kształtowanie zachowań i działań marketingowych)

5. aspekt strategiczny - ustalanie zorientowanych rynkowo długofalowych celów i strategii działania przedsiębiorstwa ; długofalowa koncepcja (w senprzyszłościowym i dynamicznym) przystosowania się przedsiębiorstwa do zmian zachodzących w otoczeniu rynkowym.

6. aspekt czynnościowo-instrumentalny - planowe kształtowanie rynku przez zgodny z celami, zharmonizowany zestaw narzędzi marketingowych (marketing -mix).

7. aspekt segmentacyjny - uwzględnienie zasady zróżnicowanego oddziaływania na rynek odpowiednio do stopnia jego niejednorodności ; podział analityczny rynku i selektywne dostosowanie i realizowanie poszczególnych przedsięwzięć (instrumentarium).

8. aspekt organizacyjny - koordynacja wszystkich ukierunkowanych na rynek działań w ramach odpowiednio ukształtowanej struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa (zinstytucjonalizowanie systemu i przebiegu procesów decyzyjnych i koordynacyjnych).

9. aspekt strukturalny - integracja funkcji, czynności, instrumentów i decyzji związanych z nadaniem i ukształtowaniem rynku, realizacją celów ekonomicznych przedsiębiorstwa, opartych na rynkowych zasadach postępowania (marketing jako kategoria strukturalna).

10. aspekt społeczny - podporządkowanie decyzji marketingowych warunkom panującym w ramach danego społeczeństwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Marketing mix - praca zaliczeniowa ( bibliografia przypisy)
20 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Zarządzanie procesowe - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Ściąga z podstaw marketingu (7 stron A4)
2. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
3. Ściąga z logistyki (5 stron A4)
4. Marketing usług medycznych - opracowanie (37 stron A4)
5. Czym jest marketing? (15 stron A4)
6. Ściąga z marketingu 2 (2 stron A4)
7. Test z marketingu (6 stron A4)
8. Metody analizy marketingowej (11 stron A4)
9. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
10. Marketing globalny - referat (11 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Nowoczesna logistyka (0.4 stron)
2. Koncepcje 4P 4C 7P (0.4 stron)
3. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
4. System zarządzania (0.2 stron)
5. Koncepcja marketingowa (0.4 stron)
6. Koncepcja misji firmy (0.3 stron)
7. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
8. Instrumenty marketingowe (0.2 stron)
9. Dualna koncepcja marketingu (0.2 stron)
10. Koncepcja celów polityki pieniężnej (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nowoczesna koncepcja marketingu

Nowoczesna koncepcja marketingu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 198 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii