Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prywatyzacja pośrednia | zarządzanie płynnością | zarządzanie wiedzą | EOQ | ocena pracowników | branding | teoria potrzeb | wizja |

Nowy produkt

To taki, który zaspokaja nowe potrzeby konsumentów lub w lepszy, bardziej doskonały sposób zaspokaja potrzeby już istniejących.

Motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów:
1. nowy produkt nie posiada imitacji w krótkim czasie, co daje możliwość realizacji cyklu nadzwyczajnego w postaci zysku innowacyjnego,
2. wprowadzenie nowego produktu ułatwia wytwórcy zmniejszenie ryzyka związanego z przestarzałą produkcją,
3. nowy produkt ułatwia walkę konkurencyjną,
4. nowy produkt wpływa na utrzymanie reputacji przedsiębiorstwa i lojalności konsumentów wobec marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
PKB PNB i PNN - wzór i objaśnienia
4 stron(-y)
Innowacje w produkcji
16 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Produkt - referat (⭐bibliografia)
36 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nowy produkt

Nowy produkt
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 125 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii