Nowy produkt
To taki, który zaspokaja nowe potrzeby konsumentów lub w lepszy, bardziej doskonały sposób zaspokaja potrzeby już istniejących.
Motywy jakimi kieruje się przedsiębiorstwo dążąc do wprowadzenia nowych produktów:
1. nowy produkt nie posiada imitacji w krótkim czasie, co daje możliwość realizacji cyklu nadzwyczajnego w postaci zysku innowacyjnego,
2. wprowadzenie nowego produktu ułatwia wytwórcy zmniejszenie ryzyka związanego z przestarzałą produkcją,
3. nowy produkt ułatwia walkę konkurencyjną,
4. nowy produkt wpływa na utrzymanie reputacji przedsiębiorstwa i lojalności konsumentów wobec marki.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (17 stron A4)
3. (36 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (18 stron A4)
7. (24 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (63 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.2 stron)
2. (0.7 stron)
3. (0.2 stron)
4. (0.2 stron)
5. (1 stron)
6. (0.8 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (0.6 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nowy produkt
Nowy produkt
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 125 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|