Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartość bieżąca netto | sezonowość | rynek kapitałowy | analiza swot | kierowanie | produkt narodowy netto | linia budżetowa | przyczyny bezrobocia |

Obsługa klienta

To zintegrowane zarządzanie działaniami logistycznymi w celu osiągnięcia niezbędnego poziomu zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Jest to swoista suma netto wszystkich działań netto.

Logistyczna obsługa klienta może także oznaczać dostępność towarów w składzie przedsiębiorstwa, a także minimalizację szkód i strat w czasie dostawy lub reakcję dostawcy na skargi klienta.  

Ogólnie obsługa klienta oznacza zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokojenia potrzeb klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Logistyczna obsługa klienta
17 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
CRM - Customer Relationship Management
13 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki (⭐bibliografia)
17 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Obsługa klienta

Obsługa klienta
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 177 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii