szkolenia pracowników | psychologia zarządzania | logistyka dystrybucji | diagram ishikawy | bankowość elektroniczna | przykładowy model ekonometryczny | PHARE | model ekonometryczny | |
Mapa tagów
Ocena słabych i silnych stron konkurencjiW tym celu należy na bieżąco gromadzić kluczowych informacji o sprzedaży, udziale w rynku, rentowności sprzedaży, stopy zwrotu z kapitału, przepływach gotówkowych, nowych inwestycjach i stopniu wykorzystania zdolności wytwórczych. Zazwyczaj przedsiębiorstwa poznają słabe i mocne strony konkurentów na podstawie danych wtórnych, doświadczeniu osobistemu personelu i zasłyszanym opiniom; mogą one pogłębiać swoje informacje dzięki badaniom marketingowym. Wiele przedsiębiorstwa stosuje benchmarking tj. równanie do najlepszych jako najskuteczniejszą metodę na poprawę swej pozycji konkurencyjnej.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza marketingowa » Ocena słabych i silnych stron konkurencji Ocena słabych i silnych stron konkurencji
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 190 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|