Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing sportowy | podział wyniku finansowego | formuła 4P | wprowadzenie na rynek nowego produktu | koncepcja 4P | segmentacja rynku | dochody JST | kurs walutowy |

Odbiorcy działań promocyjnych

Podjęcie skutecznych decyzji promocyjnych jest w dużym stopniu uzależnione od właściwego określenia adresatów promocji, czyli osób lub instytucji, na które ma ona oddziaływać. Istotne jest więc ustalenie:

• segmentów rynku (grup nabywców), które dla przedsiębiorstwa są najbardziej istotne jako nabywcy jego produktów,
• liderów opinii, czyli osób mających wpływ na postępowanie innych ludzi.

Zgodnie z marketingową koncepcją działania przedsiębiorstwa, nabywcy nie są
traktowani jako jednorodna grupa, lecz jako zróżnicowane segmenty rynku. Te docelowe segmenty rynku można podzielić na:
• segment nabywców indywidualnych (poszczególnych grup konsumentów czy gospodarstw domowych),
• segment nabywców instytucjonalnych (przedsiębiorstw i innych instytucji np. szkół, szpitali).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Reklama w Internecie (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Nowoczesne metody rachunku kosztów (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
CRM - Customer Relationship Management (⭐przypisy)
4 stron(-y)
Psychologia reklamy - opracowanie
14 stron(-y)
CRM - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Marketing w Internecie (⭐przypisy)
17 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Odbiorcy działań promocyjnych

Odbiorcy działań promocyjnych
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 208 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii