Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kody kreskowe | rekrutacja | marketing międzynarodowy | analiza portfelowa | zadanie transportowe | GPW | gospodarowanie | analiza progu rentowności |

Określenie misji przedsiębiorstwa

Misja stanowi obszerny opis działalności gospodarczej i zamierzeń firmy. Zawiera także z reguły opis działalności, jaką firma zajmuje się obecnie, środków, za pomocą których chce zdobyć przewagę konkurencyjną, a także tego, w czyim interesie firma działa (akcjonariuszy-właścicieli, pracowników, klientów).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategiczna - praca teoretyczna ( bibliografia)
10 stron(-y)
Badania marketingowe - prezentacja
62 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca ( bibliografia)
29 stron(-y)
Przykładowy operat szacunkowy - wycena lokalu mieszkalnego
12 stron(-y)
Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy
46 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Określenie misji przedsiębiorstwa

Określenie misji przedsiębiorstwa
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii