Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartość przyszła | metody amortyzacji | prezentacje z makroekonomii | szkolenia pracowników | psychologia osobowości | wartość dodana | kluczowe czynniki sukcesu | weryfikacja hipotez |

Operacyjne cele Public Relations

Do grupy celów operacyjnych należy głównie:

- dostarczanie rzetelnych wiadomości o organizacji, wychodzenie naprzeciw zainteresowaniu otoczenia, potrzebom informacyjnym otoczenia związanym z organizacją, w tym pracowników na temat celów organizacji;
- prezentowanie stanowiska organizacji w sprawach interesujących otoczenie;
- śledzenie opinii publicznej, oczekiwań otoczenia względem organizacji lub szeregu organizacji  tego samego typu, badanie stopnia akceptowania organizacji przez otoczenie, nastawienia i zachowania otoczenia względem organizacji,
- uzupełnianie wiadomości otoczenia na temat celów, polityki, zasad postępowania, interesów, racji organizacji,
- pozyskiwanie zrozumienia i rozumienia dla spraw i racji organizacji,
- zapoznawanie otoczenia  z produktami (ofertą) organizacji,
- poprawa stosunków z wpływowymi osobami w instytucjach, władzach z reprezentantami opinii publicznej, środowiskami opiniotwórczymi (media, liderzy poglądów itp.),
- dostosowywanie działalności, zasad postępowania, polityki do oczekiwań otoczenia.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
2. Sponsoring - referat (14 stron A4)
3. Promocja - referat (14 stron A4)
4. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
5. Promocja jako element marketingu (30 stron A4)
6. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
7. Programowanie liniowe - badania operacyjne (6 stron A4)
8. Marketing w Internecie (17 stron A4)
9. Zadania transportowe - badania operacyjne (6 stron A4)
10. Promocja jako narzędzie marketingu (10 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Operacyjne cele Public Relations

Operacyjne cele Public Relations
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 76 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii