metody scenariuszowe | fucje i przejęcia | przykładowa analiza marketingowa | marketing polityczny | elastyczność popytu | wizerunek | Bretton Woods | rachunek kosztów | |
Mapa tagów
Organizowanie jako funkcja zarządzaniaOrganizowanie jako funkcja zarządzania polega generalnie na kształtowaniu szeroko rozumianej struktury organizacyjnej firmy z uwzględnieniem takich aspektów, jak np. podział pracy (scalanie bądź łączenie różnych czynności, porządkowanie kompetencji), hierarchia (wyodrębnienie szczebli organizacyjnych, ustalenie i egzekwowanie zasad podległości), formalizacja organizacyjna (niezbędna dokumentacja organizacyjna), więzi informacyjne, procedury postępowania, rozmieszczenie decyzji czy koordynacja działań w czasie i przestrzeni.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Organizowanie jako funkcja zarządzania Organizowanie jako funkcja zarządzania
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 59 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|