Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Organizowanie jako funkcja zarządzania

Organizowanie jako funkcja zarządzania polega generalnie na kształtowaniu szeroko rozumianej struktury organizacyjnej firmy z uwzględnieniem takich aspektów, jak np. podział pracy (scalanie bądź łączenie różnych czynności, porządkowanie kompetencji), hierarchia (wyodrębnienie szczebli organizacyjnych, ustalenie i egzekwowanie zasad podległości), formalizacja organizacyjna (niezbędna dokumentacja organizacyjna), więzi informacyjne, procedury postępowania, rozmieszczenie decyzji czy koordynacja działań w czasie i przestrzeni.

Organizowanie obejmuje więc porządkowanie firmy, integrowanie działań w niej występujących, a także utrwalanie obowiązujących zasad i procedur. Struktura organizacyjna firmy stanowiąca rezultat organizowania, podobnie jak plan, ma charakter instrumentalny względem postawionych celów firmy.

Powyższe informacje to za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów. Są to m.in.: gotowe wykłady, prezentacje, analizy finansowe i biznes plany oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy:
Ilość stron
- Funkcje zarządzania - referat 14
- Teorie motywacji 15
- Motywacja jako funkcja zarządzania 10
- Promocja jako narzędzie marketingu 10
- Psychologia zarządzania - referat 24
- Zagadnienia na egzamin z ekonomii matematycznej 14
- Podstawy organizacji i zarządzania - wykłady 31

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Organizowanie jako funkcja zarządzania

Organizowanie jako funkcja zarządzania
Ocena: 8.4 / 10
Liczba głosów: 2 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

Nowe artykuły: Artykuł 39 Nowy | Artykuł 65 dla studentów | żyrandole kryształowe