Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcja Cobba-Douglasa | analiza wskaźnikowa bilansu | historia myśli gospodarczej | analiza swot | statystyka | analiza techniczna | non profit | przykładowy plan marketinowy |

Orientacja sprzedażowa

Jest to orientacja występująca w okresie przejściowym, czyli orientacja przejściowa. istnieje zazwyczaj w okresie transformacji ustrojowej, czyli w okresie przebudowy gospodarki centralnie planowanej na gospodarkę rynkową.

Właściciele  przedsiębiorstw o orientacji sprzedażowej wychodzą z mniej więcej z następującego założenia: 'Oto wyprodukowałem nawet dobry towar i powołałem dział  handlu (lub marketingu) aby sprzedał wszystko to co wytworzyłem'.

Jest to więc z gruntu błędne założenie, gdyż przedsiębiorstwa także nie badają potrzeb rynku lecz produkują w nadziei sprzedania swojej oferty rynkowej. Firmy także stanowią się więc  sprzedać swoje produkty na każdym rynku i za wszelką cenę. W konsekwencji borykają się one z płynnością finansową, zdolnością kredytową i napotykają szereg barier rozwojowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Orientacja sprzedażowa

Orientacja sprzedażowa
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 155 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii