Orientacje marketingowe
Wyróżniamy:
1.Orientacja produkcyjna zaczyna się w drugiej połowie XIX i do początku XX w. koncentracja na organizacyjno – technicznych problemach produkcji czyli obniżenie kosztów, podwyższenie jakości produktu.
2.Orientacja sprzedażowa (lata 1930 – 1950) koncentracja na najkorzystniejsze ulokowanie produktu (promocja, reklama, sieć dystrybucji).
3.Orientacja marketingowa czyli orientacja na klienta wiąże się z prowadzeniem badań marketingowych.
4.Marketing strategiczny długofalowe myślenie czyli koncentracja na planowaniu przewidywanie określonych zadań.
5.Marketing społeczny związany z oceną jakości życia, celem jest zapewnienie wysokiej jakości życia konsumentów przy jednoczesnym przestrzeganiu uwarunkowań rozwoju społecznego.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (30 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (25 stron A4)
5. (22 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (8 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (26 stron A4)
10. (35 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.7 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.4 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.7 stron)
9. (0.6 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Orientacje marketingowe
Orientacje marketingowe
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 170 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|