Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zachowania konsumenta | testy z zarządzania | restrukturyzacja | wsakźniki du Ponta | koszty w logistyce | szkolenia pracowników | strategia promocji | misja przedsiębiorstwa |

Orientacje marketingowe

Wyróżniamy:

1.Orientacja produkcyjna zaczyna się w drugiej połowie XIX i do początku XX w. koncentracja na organizacyjno – technicznych problemach produkcji czyli obniżenie kosztów, podwyższenie jakości produktu.

2.Orientacja sprzedażowa (lata 1930 – 1950) koncentracja na najkorzystniejsze ulokowanie produktu (promocja, reklama, sieć dystrybucji).

3.Orientacja marketingowa czyli orientacja na klienta wiąże się z prowadzeniem badań marketingowych.

4.Marketing strategiczny długofalowe myślenie czyli koncentracja na planowaniu przewidywanie określonych zadań.

5.Marketing społeczny związany z oceną jakości życia, celem jest zapewnienie wysokiej jakości życia konsumentów przy jednoczesnym przestrzeganiu uwarunkowań rozwoju społecznego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Orientacje rynkowe (0.1 stron)
2. Geneza marketingu (0.7 stron)
3. Zasada jawności budżetowej (0.3 stron)
4. Informacja marketingowa (0.5 stron)
5. Marketing w służbie zdrowia (0.3 stron)
6. Identyfikacja grup strategicznych (0.4 stron)
7. Funkcje badań marketingowych (1.4 stron)
8. Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych (0.7 stron)
9. Funkcje marketingu (0.6 stron)
10. Badania marketingowe (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Orientacje marketingowe

Orientacje marketingowe
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 170 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii