Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rodzaje strategii | metoda najmniejszych kwadratów | kanały dystrybucji | proces rekturacyjny | Plan Marshalla | macież GE | komunikacja w organizacji | obsługa klienta |

Otoczenie marketingu międzynarodowego


Kształtują następujące elementy:

- warunki społeczne i kulturowe,
- system polityczny,
- konkurencja na rynku,
- wpływ gospodarki innych krajów na dany rynek,
- prawo gospodarcze, finansowe, system walutowy.

Jedna z istotnych różnic między marketingiem krajowym i międzynarodowym polega na tym, że w przypadku marketingu międzynarodowego liczba niewiadomych i stopień niepewności związany z każdą decyzją są znacznie większe. Jest to szczególnie widocznie, gdy firma wchodzi na nowy rynek międzynarodowy po raz pierwszy, mając jedynie częściową wiedzę o otoczeniu marketingowym, w którym chce funkcjonować.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Test z marketingu międzynarodowego
12 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Menedżer w roli lidera zmian (⭐bibliografia)
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Otoczenie marketingu międzynarodowego

Otoczenie marketingu międzynarodowego
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować