PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations
PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w oparciu o podane definicje:
P - Publications (Publikacje)
E - Events (Wydarzenia)
N - News (Informacje)
C - Community Investment (Zaangażowanie w kwestie społeczności lokalnej)
I - Identity Media (Tożsamość wizualna firmy)
L - Lobbing (Ten parlamentarny i na niższych szczeblach władzy)
S - Social Investment (Zaangażowanie w kwestie społeczne w ogóle)
W ten sposób PENCILS tworzy kompleksowy zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane do budowania marki, komunikacji z klientami i społecznością oraz promowania wartości firmy. Dzięki temu przedsiębiorstwo może efektywniej zarządzać swoim wizerunkiem i relacjami z otoczeniem.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (66 stron A4)
3. (20 stron A4)
4. (23 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (20 stron A4)
7. (58 stron A4)
8. (7 stron A4)
9. (69 stron A4)
10. (43 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.2 stron)
7. (1.3 stron)
8. (0.7 stron)
9. (1.4 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations
PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations
Ocena: 9 / 10 Liczba głosów: 12 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|