Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z finansów publicznych | stratega | kapitał intelektualny | metoda simplex | płaca | venture capital | karty kredytowe | promotion mix |

PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations

PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w oparciu o podane definicje:

P - Publications (Publikacje)
E - Events (Wydarzenia)
N - News (Informacje)
C - Community Investment (Zaangażowanie w kwestie społeczności lokalnej)
I - Identity Media (Tożsamość wizualna firmy)
L - Lobbing (Ten parlamentarny i na niższych szczeblach władzy)
S - Social Investment (Zaangażowanie w kwestie społeczne w ogóle)

W ten sposób PENCILS tworzy kompleksowy zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane do budowania marki, komunikacji z klientami i społecznością oraz promowania wartości firmy. Dzięki temu przedsiębiorstwo może efektywniej zarządzać swoim wizerunkiem i relacjami z otoczeniem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej ( przypisy)
26 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji ( bibliografia)
7 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota planu marketingowego - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations

PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 12 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii