Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
planowanie marketingowe | miary klasyczne | teoria oczekiwań | budżetowanie kosztów | przykładowa analiza finansowa | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | marketing internetowy | papiery wartościowe |

Planowanie na poziomie taktycznym


Wygląda tak:

• na końcu (wyjściu) chcemy mieć: harmonogramy czynności, preliminarze dla kosztów, wydatków oraz budżet.

• wejścia to: programy inwestycyjne i produkcyjne, podpisane kontrakty, zdolności produkcyjne, przepisy celno-prawne

• kryteria: badania operacyjne (analiza siatek czynności jako podstawy harmonogramu), maksymalizacja zysku bilansowego, bilansowanie potrzeb i zdolności produkcyjnych, dodawanie harmonogramów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki (⭐bibliografia)
17 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Zarządzanie kadrami - ściąga
1 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Wykłady z zarządzania i organizacji
31 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Planowanie na poziomie taktycznym

Planowanie na poziomie taktycznym
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 211 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować