Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
warunkowanie klasyczne | elastyczność cenowa popytu | funkcja produkcji CES | konflikt | optimum Pareto | marka rodzinna | prywatyzacja pośrednia | zarządzanie produkacją |

Planowanie strategiczne w marketingu

element zarządzania, podsystem zarządzania polegający na tworzeniu i utrzymywaniu optymalnych relacji między celami przedsiębiorstwa, jego zasobami, a zmieniającymi się możliwościami powstającymi na rynku.

Celem tak rozumianego planowania strategicznego jest modelowanie przedsiębiorstwa oraz obszarów rynkowych jego działalności (produktów), tak aby przynosiły zadowalający zysk i szansę rozwoju.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu
9 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)
Zarządzanie kadrami - ściąga
1 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Planowanie strategiczne w marketingu

Planowanie strategiczne w marketingu
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii