rachunek kosztów zmiennych | zarządzanie logistyką | niewidzialna ręka rynku | CEFTA | mierniki gospodarcze | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | negocjacje zbiorowe | logistyka | |
Mapa tagów
Planowanie w marketinguWiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć wytyczone cele marketingowe na rynku docelowym. Narzędzie te nazywane są 'czterema P' i składają się na nie: produkt, cena, dystrybucja i promocja. Produkt, rozumiany jako podstawowe narzędzie marketingu mix, przedstawia określoną ofertę przedsiębiorstwa, na którą składają się m.in. marka, jakość, wzór, opakowanie itd. Cena to wartość wyrażona w pieniądzu, którą nabywcy muszą zapłacić za określony produkt. Dystrybucja odnosi się natomiast do wszelkich czynności związanych ze staraniami przedsiębiorstwa by jego towar był łatwo dostępny dla klientów.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Planowanie w marketingu Planowanie w marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 218 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|