Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rachunek kosztów zmiennych | zarządzanie logistyką | niewidzialna ręka rynku | CEFTA | mierniki gospodarcze | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | negocjacje zbiorowe | logistyka |

Planowanie w marketingu

Wiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć wytyczone cele marketingowe na rynku docelowym. Narzędzie te nazywane są 'czterema P' i składają się na nie: produkt, cena, dystrybucja i promocja. Produkt, rozumiany jako podstawowe narzędzie marketingu mix, przedstawia określoną ofertę przedsiębiorstwa, na którą składają się m.in. marka, jakość, wzór, opakowanie itd. Cena to wartość wyrażona w pieniądzu, którą nabywcy muszą zapłacić za określony produkt. Dystrybucja odnosi się natomiast do wszelkich czynności związanych ze staraniami przedsiębiorstwa by jego towar był łatwo dostępny dla klientów.

Wiąże się to zatem z zatrudnieniem pośredników, których działalność powinna tak ze sobą współgrać, by napływ produktów na rynek był bardziej efektywny. Ostatnie narzędzie marketingu mix- promocja- odnosi się do wszelkich działań przedsiębiorstwa w celu udzielenia informacji dotyczących cech produktu, jak również w celu skłonienia jak największej liczby klientów do kupna. Na promocję składają się różnorakie elementy, jak reklama, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży i public relations.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki (⭐bibliografia)
17 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Planowanie w marketingu

Planowanie w marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 218 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii