Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
popyt | marka produktu | Kaizen | krańcowa stopa substytucji | monetaryzm | analiza marketingowa | teorie motywacji | makroekonomia |

Podejście od strony międzyludzkich do motywowania


Zarys ten wywodzi się z prac Eltona Mayo. Zwolennicy tego podejścia kładli nacisk na rolę procesów społecznych w środowisku pracy. Ważna jest tu teza że pracownik odczuwa potrzebę, by być użytecznym i ważnym, że ma silne potrzeby społeczne i że potrzeby te są ważniejsze dla motywacji niż pieniądze.

Ważne było działanie menadżerów takie aby pracownicy czuli się ważni i żeby pozwolili im na pewien zakres samodzielności i samokontroli w wykonywaniu codziennych obowiązków. Oczekiwano że złudzenie współuczestnictwa i ważność zaspokoi podstawowe potrzeby społeczne robotników i w rezultacie stworzy silniejszą motywację do lepszej pracy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Teorie motywacji - opracowanie
19 stron(-y)
Proces motywowania - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia (⭐bibliografia)
5 stron(-y)
Motywacja do pracy
11 stron(-y)
System motywacyjny w przedsiębiorstwie
7 stron(-y)
Podstawy zarządzania kadrami
28 stron(-y)
Ryzyko kredytowe - zarządzanie ryzykiem kredytowym
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie zasobami ludzkimi » Podejście od strony międzyludzkich do motywowania

Podejście od strony międzyludzkich do motywowania
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować