Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
obligacje | macierz GE | prawa akcjonariuszy | dobra Giffena | statystyka matematyczna | płynność przedsiębiorstwa | inwestycje | podstawy bankowości |

Podstawowe funkcje produktu

Podstawowe funkcje produktu to te funkcje, które określają, jak produkt spełnia potrzeby i oczekiwania klientów.

Najczęściej wyróżnia się pięć podstawowych funkcji produktu:
- Funkcja użytkowa - dotyczy głównego celu, dla którego klient kupuje dany produkt. Na przykład funkcją użytkową samochodu jest przemieszczanie się z jednego miejsca do drugiego.
- Funkcja estetyczna - odnosi się do walorów wizualnych produktu oraz jego wyglądu. Ważne jest, aby produkt był atrakcyjny dla oka i zgodny z gustami klientów.
- Funkcja ergonomii - dotyczy wygody i komfortu użytkowania produktu. Produkty powinny być projektowane tak, aby były łatwe w obsłudze i nie powodowały dyskomfortu podczas użytkowania.
- Funkcja jakościowa - dotyczy poziomu jakości produktu, a także trwałości, niezawodności i bezpieczeństwa. Klienci oczekują, że produkty będą solidne, trwałe i bezpieczne w użytkowaniu.
- Funkcja symboliczna - odnosi się do wartości, jakie klienci przypisują danemu produktowi. Na przykład, markowe produkty często kojarzone są z prestiżem, jakością i dobrym stylem życia.

Wszystkie te funkcje produktu są ważne i powinny być uwzględnione w procesie projektowania i produkcji produktu. Odpowiednie zaspokojenie potrzeb klientów w każdej z tych funkcji może przyczynić się do zwiększenia satysfakcji klienta, budowania lojalności oraz zwiększenia sprzedaży produktów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Czym jest produkt (0.3 stron)
2. Funkcje zarządzania marketingowego (0.3 stron)
3. Funkcje produktu w ujęciu marketingowym (0.3 stron)
4. Funkcje gospodarki magazynowej (0.3 stron)
5. Reklama - cechy i funkcje reklamy (0.2 stron)
6. Opakowania i ich funkcje (0.4 stron)
7. Funkcje znaku towarowego (0.3 stron)
8. Funkcje pieniądza (0.5 stron)
9. Funkcje opakowania (0.4 stron)
10. Funkcje weksla (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Podstawowe funkcje produktu

Podstawowe funkcje produktu
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 236 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii