Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia gospodarcza Polski | rentowność aktywów | strategie produktowe | harmonogram spłaty kredytu | metody projekcyjne | elastyczność podaży | firma rodzinna | kierowanie |

Pojęcie marki

Markę określa się jako nazwę, termin, symbol, wzór lub ich kombinację stworzoną celem identyfikacji dóbr lub usług, sprzedawcy lub ich grupy, i wyróżnienia ich spośród grupy konkurencji.

Wymienione w tej definicji komponenty składają się na tożsamość marki a ich suma stanowi jej reprezentację w umyśle konsumenta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Zarządzanie marką - prezentacja (19 stron A4)
2. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Reklama - referat (14 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
8. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
9. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
2. Pozycja marki (0.1 stron)
3. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
4. Elementy marki (0.3 stron)
5. Wartość psychologicznie dodana (0.2 stron)
6. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
7. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
8. Tożsamość marki - (brand identity) (0.3 stron)
9. Wartość marki (0.3 stron)
10. Preferowane walory marki - brand preferences (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Pojęcie marki

Pojęcie marki
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 243 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii