Pojęcie misji firmy
Misja to podstawowa rynkowa funkcja firmy, rola, jaką przedsiębiorstwo zamierza odgrywać wobec otoczenia, głównie wobec odbiorców.
Określenie misji wymaga znalezienia odpowiedzi na pytania: czyje i jakie potrzeby gotowe jest zaspokoić przedsiębiorstwo? Deklaracja misji obejmuje: sformułowany główny cel tzn. co przedsiębiorstwo chciałoby osiągnąć, działając w otoczeniu rynkowym.
Koncepcja misji firmy wynika z głównej idei współczesnego marketingu co oznacza, że formy osiągają długofalowy sukces, jeżeli realizują swoje cele ekonomiczne, przez podporządkowanie swojej działalności, zaspokajaniu potrzeb odbiorców.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (29 stron A4)
3. (37 stron A4)
4. (16 stron A4)
5. (7 stron A4)
6. (32 stron A4)
7. (38 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (24 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.6 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.7 stron)
8. (1.8 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Pojęcie misji firmy
Pojęcie misji firmy
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 211 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|