Pojęcie TQM
TQM zrodziło się w warunkach ostrej konkurencji na globalnym rynku, a istotny wpływ na jego rozwój w USA i w krajach Europy Zachodniej miał gospodarczy sukces Japonii.
TQM jest formą zarządzania przez cele gdzie celem jest ciągły wzrost jakości produktu.
TQM składa się z trzech słów:
Total – oznacza objęcie tym systemem całej organizacji oraz możliwości zastosowania we wszystkich rodzajach produkcji i usług, w każdej komórce organizacji, na każdym stanowisku, w sposób ograniczony.
Quality – to spełnienie wymagań klientów wewnętrznych i zewnętrznych w sposób w pełni zadawalający.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (11 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (15 stron A4)
4. (15 stron A4)
5. (24 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (37 stron A4)
8. (11 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (12 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.1 stron)
6. (0.1 stron)
7. (0.1 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Pojęcie TQM
Pojęcie TQM
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 100 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|