Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
controlling operacyjny | marketing internetowy | agregaty podaży pieniądza | zachowania konsumenta | ocena kondycji finansowej | finanse międzynarodowe | prezentacje z analizy finansowej | prezentacje z finansów |

Polityka jakości


Polityka jakości są to kierunki i główne cele przedsiębiorstwa związane z jakością, sformułowane i wyrażone na piśmie przez Zarząd firmy. Jest ona elementem ogólnej polityki przedsiębiorstwa.

Z polityką jakości powinien zapoznać się każdy pracownik zakładu i znać sposoby jej realizacji odnośnie swojego stanowiska pracy. Jest ona pierwszym krokiem do opracowania i wdrożenia systemu zapewnienia jakości w/g norm ISO 9000.
Przedsiębiorstwo, aby mogło istnieć i rozwijać się na rynku, musi być konkurencyjne, a cechą która pozwala to osiągnąć jest jakość oferowanych wyrobów.

Jakość w/g norm ISO to ogół cech i właściwości wyrobu lub usługi decydująca o ich zdolności do zaspakajania potrzeb człowieka stwierdzonych lub przewidywanych? (ISO 8402).

Jakość jest to zadowolenie klienta z zakupionego wyrobu, ze sposobu obsługi, załatwiania reklamacji i wszystkich spraw związanych z wyrobem. Słowem jakość to spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów. Jednak, żeby móc te potrzeby spełnić, należy je wcześniej poznać i ocenić, prowadząc badania marketingowe rynku oraz zebrać i przeanalizować informacje od klienta o produkowanych przez nas wyrobach.

Aby zapewnić jakość wyrabianego produktu musimy wszyscy bez wyjątków dbać o jakość na swoim stanowisku pracy, robić wszystko zgodnie z otrzymaną dokumentacją, ciągle podnosić swoje kwalifikacje. Przyczynia się również do tego ciągła modernizacja urządzeń i procesów produkcyjnych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
TQM - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
24 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM
5 stron(-y)
Analiza FMEA - praca (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady
32 stron(-y)
Pieniądz i polityka monetarna
12 stron(-y)
Polityka asortymentowa (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Realizawanie polityki jakości (0.4 stron)
2. Fiskalizm i polityka fiskalna (0.5 stron)
3. Polityka handlowa (0.4 stron)
4. Strategia jakości TQM (0.8 stron)
5. Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości (0.3 stron)
6. Kotwice antyinflacyjne (0.4 stron)
7. Polityka pieniężna (0.6 stron)
8. Osiem kroków poprawy jakości (0.3 stron)
9. Antycykliczna polityka państwa (0.9 stron)
10. Elementy marketingu mix (0.7 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Polityka jakości

Polityka jakości
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować